گوشت بلدرچین کرمان می تواند باعث فلج در سنین پایین شود

غذاهای گوشت بلدرچین کرمان را که روی کباب یا مستقیماً روی تف ​​سرخ شده اند ارائه می دهد. در غذاهای اروپایی بلدرچین سرخ شده را با سس های مختلف سرو می کنند و با سبزیجات و میوه ها تزیین می کنند.

در غذاهای فرانسوی، لاشه بلدرچین را با مواد پر می کنند. این پرندگان به خصوص با قارچ یا مرکبات خوشمزه هستند. در آسیای غربی، گوشت بلدرچین ماده مناسبی برای پلو است.

ایتالیایی ها بلدرچین ها را می جوشانند و آبغوره چرب حاصل از آن در تهیه سوپ و سس استفاده می شود. سرآشپزهای یونانی به طرز ماهرانه ای گوشت بلدرچین سرخ شده را با گوشت آب پز و سالاد را با زیتون ترکیب می کنند.

گوشت بلدرچین سرشار از ویتامین های گروه B و اسیدهای آمینه، پروتئین، فسفر، پتاسیم و مس است. گوشت بلدرچین به دلیل ترکیب موفق مواد، رژیمی و دارای خواص دارویی است. جایگزین سالم تری برای گوشت مرغ است.

گوشت

می توان نوع خاصی از بلدرچین ها را بیرون آورد که به آنها “پرنده های کوچک” می گویند: این بلدرچین های سرپوشیده را حتی می توان در یک آپارتمان شهری نگهداری کرد.

بلدرچین پرنده ای کوچک است که از خانواده فازانوف، زیرخانواده کبک و همچنین راسته گالیفرم ها است. حدود ده گونه از این پرندگان وجود دارد، اما غم انگیزترین چیز این است که دو گونه به طور کامل توسط بشر نابود شدند.

ناپدید شدگان عبارتند از: Coturnixgomerae و بلدرچین نیوزیلندی. اما هنوز در طبیعت وجود دارد: بلدرچین معمولی، استرالیایی، بلدرچین هارلکین، لال، سینه سیاه، Coturnix ypsilophora، رنگ شده و بلدرچین Coturnixadansonii.

رایج ترین گونه بلدرچین معمولی است و اغلب در خانواده پرورش داده می شود. طول بدن او به 20 سانتی متر می رسد و وزن این پرنده تنها 145 گرم است.