گلدان پلاستیکی خیلی بزرگ می تواند باعث مرگ کودکان زیر 3 سال شود

پلاستیک دارای ویژگی های مقاومت و استحکام است که آن را به ماده ای تبدیل می کند که برای ساخت گلدان های فضای باز نیز بسیار مناسب است.

گلدان پلاستیکی خیلی بزرگ مربع آند با سطح خشن و مات با جلوه‌ای خال‌خالی، نمونه‌ای از سبک است که برای میزبانی از زیباترین گیاهان در تراس مناسب است، که مواد طبیعی را به یاد می‌آورد و در عین حال ظرافت غیرقابل انکاری را در سبک مدرن حفظ می‌کند.

گلدان های طرح کاپری نمونه دیگری از این است که چگونه پلاستیک بازیافتی می تواند ظاهر مواد طبیعی را به خود بگیرد. برای محیط‌های ساده‌تر و فشرده‌تر، گلدان‌های بالکن هوپ یا گلدان‌های دور گرد راه‌حل ایده‌آلی هستند.

این جدیدترین راه حل ها به همراه گلدان مربع پایین رودی، علاوه بر ظرافت، یک سیستم عملی صرفه جویی در آب را ارائه می دهند.

گلدان

که به آنها امکان می دهد هم گیاهان واقعی و هم گیاهان مصنوعی را در خود جای دهند: این یک گلدان است که از یک سری لیوان های کوچک تشکیل شده است که آب می دهد. و اجازه مدیریت آن را بدهد.

آیا می خواهید کمی سبز به داخل و خارج خانه خود بیاورید؟ از فروشگاه اینترنتی Infabbrica دیدن کنید و از میان گلدان های بسیار مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا خانه خود را با گیاهان تزئین کنید.

آیا انگشت شست سبز دارید و چندین گلدان غیرقابل استفاده در خانه پیدا کرده اید؟ آنها را پرتاب نکنید! این اشیاء کاملاً مفید هستند، حتی اگر ترک خورده یا کمی آسیب دیده باشند.

صرف نظر از اندازه آنها، می توان از آنها به نام بازیافت خلاقانه برای ایجاد چیزی خاص و از نظر زیبایی شناختی بسیار معتبر استفاده مجدد کرد.