کود اوره باعث مرگ حیوانات هندوستان شد

اولین مانعی که باید بر آن غلبه کرد، مطمئناً کارآمد کردن این سیستم ها از نظر اقتصادی و همچنین کارآمدی اثبات شده است.

در واقع عملکرد باکتری تحت تاثیر عوامل محیطی مانند دمای خاک یا وجود باکتری های دیگر در خاک است. بنابراین کارایی تغذیه ای (در حال حاضر) با کود اوره قابل مقایسه نیست.

شرایط برای داشتن کودهای موثر، قیمت مناسب و پایدار همه وجود دارد. نکته مهم این است که در وعده ها زیاده روی نکنید زیرا راه هنوز طولانی است، همانطور که شرکت کنندگان در پانل اختصاص داده شده به موضوع در خلال اجلاس جهانی نوآوری فناوری کشاورزی 2022 یادآوری کردند.

بیایید به صحبت در مورد قیمت بالای نفت و کودهای شیمیایی بالا برگردیم. به گفته فلاویو باروزی، کارشناس کشاورزی، «اوره عامل محرک این «بحران» خواهد بود، با توجه به اینکه برای تولید به صرف انرژی زیادی نیاز دارد، اما این افزایش بر روی همه کودهای دیگر تأثیر خواهد داشت.

کود

همچنین تنش شدیدی بر روی مواد خام هم از نظر قیمت و هم از نظر لجستیکی وجود دارد، به دنبال وضعیت اضطراری همه‌گیر، عواملی که می‌توانند بر قیمت نیتروژن، فسفات و پتاسیم تأثیر بگذارند.

هنوز هیچ قطعیتی درباره اتفاقات ماه های آینده در مزارع برنج وجود ندارد، اما در افق ادامه افزایش قیمت برای مزارع غیرممکن خواهد بود. «قیمت‌های کود در حال حاضر مضحک است.

اکنون 24000 یورو برای یک کامیون اوره هزینه می شود، آیا باید منتظر افزایش های سنگین بیشتر باشیم؟ تمامی فعالیت های مرتبط نیازمند تعهد اقتصادی دوبرابر یا حتی سه برابری خواهند بود. اما نظام ما نمی تواند در برابر چنین تلاشی مقاومت کند.

مزارع قادر به پیشبرد هزینه ها نخواهند بود. آیا سیستم می‌تواند به ما کمک مالی بدهد؟» دانته بویری، خرده فروش محصولات کشاورزی در منطقه نوارا گفت. «زمان هایی برای لقاح وجود دارد که باید به آنها احترام گذاشت، ما نمی توانیم منتظر رسیدن کود باشیم.