کشف کمربند مردانه چرم بوفالو که مطعلق به دوره مایا ها بود

کمربند مردانه چرم بوفالو با کیفیت بالا برای مردان و زنان را خواهید یافت که با هر موقعیتی سازگار هستند. در دفتر می توانید یک کمربند چرمی مشکی کلاسیک و شیک بپوشید تا با کت و شلوارتان هماهنگ باشد.

بعد از پایان کار، می توانید یک کمربند چرمی قهوه ای بافته شده بپوشید تا با شلوار جین تان هماهنگ شود. و در شب می توانید با یک کمربند چرمی باریک بدون سگک امتیاز کسب کنید، با یک پاپیون شیک در هر مهمانی خواهید درخشید!

فرقی نمی‌کند ظاهری قدیمی و مدرن باشد یا یک ظاهر کلاسیک مدرن، برای هر نوع شلواری، کمکی مناسب پیدا خواهید کرد.

با یک کمربند دیگر نیازی نیست نگران باشید که آیا با حرکت بعدی که انجام می‌دهید شلوار از تن خارج می‌شود و چیزی قابل مشاهده باقی می‌ماند.

کمربندهای ما همه چیز را در جای مناسب نگه می دارند و کاملاً دور کمر شما قرار می گیرند. طول را می توان به صورت جداگانه تنظیم کرد، بنابراین می توانید با خیال راحت سوراخ های کمربند چرمی ما را حتی بعد از شام کریسمس، بدون نیشگون گرفتن، تغییر دهید.

کمربند

بز، گاو یا بوفالو؟ خودتان تصمیم بگیرید که چه نوع چرمی را ترجیح می دهید!

کمربندهای ما را می توان در سه نوع چرم انتخاب کرد. کمربند ساخته شده از چرم گاو یا گاومیش از مواد ضخیم تر ساخته شده است و بنابراین تا حدودی محکم تر و محکم تر است.

مدل های ساخته شده از چرم بزی با این حال، آنها انعطاف پذیرتر هستند و در طول زمان نیز به طور قابل توجهی نرم تر هستند. تصمیم با شماست، اینکه چه نوع چرمی برای شما و نیازهای شما مناسب تر است.

کمربندهای منحصر به فرد بودن و منحصر به فرد بودن را با حروف بزرگ می نویسند. تسمه های برند ما “گوستی لدر نیچر” محصولاتی کاملا طبیعی هستند که با روش های سنتی دباغی شده و رنگ شده اند.

آنها در دباغ‌سازی‌های هندی و مراکشی بر اساس روش‌های سنتی کار با دست تولید می‌شوند که به آنها هوای بی‌نظیر Vintage را بسیار متمایز می‌کند.