ژل رویال طب اسلامی در درمان بیماری MS نقش بسیار موثری دارد

ژل رویال شبیه یک ماده ژلاتینی است به همین دلیل به آن ژل رویال طب اسلامی نیز می گویند. رنگ آن سفید مایل به زرد با انعکاس های مرواریدی، قابض در دهان و با طعم ترش، شبیه به ماست، اما کمی شیرین است.

بوی آن فنولیک است (یادآور جوهر، گچ یا رنگ های خاص). با افزایش سن ضخیم می شود و رنگ آن در تماس با هوا تغییر می کند.

این محصول ترشح از غدد هیپوفارنکس و فک پایین زنبورهای پرستار است، یعنی غددهایی که به طور متوالی بر اساس سن عملکرد کندو تعیین می شوند، بین 4 تا 15 روز عمر دارند.

ژل رویال از تبدیل گرده به دست می آید که غذای پروتئینی اصلی زنبورها را تشکیل می دهد و بنابراین عمدتاً برای رشد و حفظ ساختارهای بدن طراحی شده است.

بر خلاف گرده که یک ساختار بیولوژیکی تقریباً کاملاً گیاهی است (به جز برخی از موادی که توسط زنبورها برای جمع کردن و حفظ آن اضافه می شود).

ژل

ژل رویال کاملاً توسط حیوانات فرآوری می شود. بلافاصله پس از ترشح استفاده می شود، مانند گرده و عسل نگهداری نمی شود.

این ماده غذایی انحصاری همه لاروهای زنبور عسل از بیرون آمدن از تخم تا روز سوم زندگی و همچنین لاروهایی است که قرار است تا پنجمین روز زندگی لاروی خود به ملکه تبدیل شوند

(لحظه ای که در آن سلول بسته می شود و رشد می کند. مانند یک پیله)؛ و در نهایت ملکه زنبور عسل در تمام طول عمرش. این تغذیه است که باعث می شود ملکه که از تخمی مشابه تخم زنبور کارگر متولد می شود، در روزهای کمتری دو برابر بزرگتر و سنگین تر شود.

که لارو آن قادر است در مدت پنج روز وزن خود را حدود دو هزار برابر افزایش دهد. و همچنین اینکه یک ملکه می تواند تا پنج سال عمر کند، در حالی که یک کارگر حدود 45 روز زندگی می کند. و در نهایت اینکه می تواند تا چند سال در روز تا 2000 تخم بگذارد.

برای خرید ژل رویال باید به داروخانه، فروشگاه گیاهان دارویی، فروشگاه محصولات طبیعی مراجعه کنید یا مستقیماً با زنبوردار تماس بگیرید.