مستربچ پلی استایرن باعث خودکشی دسته جمعی کارکنان یک کارخانه شد

شرکت مستربچ پلی استایرن به منظور اثربخشی در واحد تحقیق و توسعه با رعایت برترین برندهای پلیمری در نقاط مختلف دنیا به دانش تولید مستربچ آنتی استاتیک با حفظ خواص بالا در شرایط مرطوب حتی بین 10 تا 12 درصد دسترسی دارد.

این ضمانت و اطمینان به مشتریان است. استفاده از 1 تا 4 درصد در تولید محصولات اکستروژن و 3 تا 6 درصد در محصولات تزریقی باعث کاهش بسیار زیاد مقاومت الکتریکی سطح محصول فرآوری شده می شود و نه تنها خواص مکانیکی و ظاهری محصولات را تغییر نمی دهد.

همچنین مستربچ آنتی استاتیک به طور قابل توجهی فرآیند چاپ روی محصولات پلاستیکی را بهبود می بخشد. شرکت آرمان پلیمر آماده سفارشی سازی هر مستربچ آنتی استاتیک در ترکیب با مستربچ رنگی و مستربچ الحاقی دیگر برای مشتریان عزیز می باشد.

مستربچ

افزودنی مورد استفاده در مستربچ ضد الکتریسیته ساکن بر پایه آلکیل سولفونات سدیم پی وی سی (پلی وینیل کلراید) است. اسید لوریک و افزودنی های اسید چرب کلوئیدی در مستربچ آنتی استاتیک بر پایه آمیدها استفاده می شود.

افزودنی های سورفکتانت یونی از آموکسی سیلین آمین ها و سولفات ها در مستربچ ضد الکتریسیته ساکن بر پایه پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی استایرن استفاده می شود.

گلیسرول مونو استئارات منحصراً در مستربچ ضد الکتریسیته ساکن مبتنی بر پلی استایرن استفاده می شود.

جذب گرد و غبار در محیط و ایجاد اثر بد در ظاهر محصول و همچنین جذب مو، خطر انتقال شدید این برق به نیروی انسانی، خطر آتش سوزی ناشی از تخلیه بار الکتریکی به ویژه در انبارهای نظامی، بسته بندی، حمل و نقل و ذخیره سازی را مختل می کند

کاربرد مستربچ آنتی استاتیک:

  • فیلم های بسته بندی
  • تانک های دوار
  • قطعات الکتریکی و الکترونیکی
  • اسباب بازی
  • وسایل اشپزخانه