مردی با استفاده از زغال دینام ال 90 توانست خوش طعم ترین کباب ها را درست کند

برای اطمینان از اینکه خطا واقعاً از دینام شما می آید، می توانید آن را آزمایش کنید. علاوه بر این، ما به شما توصیه می کنیم که هر بار که با نقص های مربوط به این قطعه مواجه شدید، این بررسی را انجام دهید. اما ابتدا مطمئن شوید که مشکل از باتری وسیله نقلیه شما نیست.

سپس می توانید ولتاژ زغال دینام ال 90 خود را با استفاده از ولت متر اندازه گیری کنید. مقدار صحیح باید بین 13.3 تا 14.7 ولت باشد: اگر بیشتر است بدانید که با رگلاتور خود مشکل دارید.

از طرف دیگر، اگر اندازه گیری به دست آمده کمتر از این مقدار باشد، این دینام شماست که مقصر است و باید آن را تعویض کنید.

اگر آزمایش واقعاً مشکل دینام را نشان می دهد، می توانید برس های دینام خود را بررسی کنید تا ببینید آیا علت آن هستند یا خیر.

اگر خرابی از این قسمت ها باشد، به لطف یک معاینه بصری می توانید متوجه آن شوید: سایش کربن های دینام همیشه با چشم غیر مسلح قابل تشخیص است.

زغال

برای تعویض کربن دینام خودروی خود، باید پس از لحیم کاری سیم های اتصال، آنها را جدا کنید. همچنین باید دینام را بردارید. برای کمک به انجام صحیح این عملیات، به شما توصیه می کنیم این راهنمای گام به گام را دنبال کنید.

مواد لازم:

  • آهن لحیم کاری
  • جعبه ابزار
  • یک جفت برس دینام جدید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که باتری وسیله نقلیه خود را جدا کنید. سپس باید با جدا کردن دینام و برداشتن پیچ و مهره های مورد استفاده برای تعمیر آن، جریان برق را قطع کرد. همچنین منبع تغذیه را از کانکتور رگلاتور جدا کرده و دینام را از محفظه آن جدا کنید.

اکنون که دینام خود را برداشته اید، به راحتی می توانید به برس ها دسترسی داشته باشید. سپس با استفاده از پیچ گوشتی پیچ های ثابت و پوشش را بردارید. اکنون زمان آن رسیده است که سیم ها را از برس های کربن دینام با لحیم کاری جدا کنید.

سپس برس های دینام HS را بردارید و برس های جدید را در محفظه آنها نصب کنید. در نهایت شما باید یک جوش انجام دهید. برای این کار باید سیم های اتصال را به درستی قرار دهید.