مردی بابت پهپاد کوچک اسباب بازی خود که در خانه همسایه رفته بود دستگیر شد

پهپادهای اسباب بازی ویژگی های بسیار خاصی دارند، همانطور که می توانید به ویژه برای ایمنی کودکان و نوجوانانی که از آنها استفاده می کنند تصور کنید.

ابتدا باید آنها را به عنوان پهپاد کوچک اسباب بازی درست خارج از جعبه شناسایی کرد و حداقل سن برای استفاده از پهپاد روی جعبه درج شود. به عنوان مثال، باید به وضوح “6 سال و بالاتر” را بیان کند.

نکته اساسی دیگر، وزن کل مطلقاً نباید از 250 گرم تجاوز کند یا برابر باشد. پهپادهای اسباب‌بازی که به طور منظم فروخته می‌شوند از این قانون پیروی می‌کنند.

اما این بدان معناست که اگر به‌طور شانسی قطعاتی را به پهپاد اضافه کنید و وزن کل پهپاد به اضافه قطعات اضافه‌شده شما از 250 گرم بیشتر شود، دیگر اسباب‌بازی محسوب نمی‌شود. مجوز و تعهد ثبت شروع می شود.

پهپاد

پهپادهای اسباب بازی فقط از نوع کوادکوپتر هستند یعنی دارای 4 ست پروانه. علاوه بر این، از آنجایی که این قسمت‌ها خطرناک‌ترین قسمت‌ها هستند، پهپادهای اسباب‌بازی باید محافظ پروانه داشته باشند.

برای نتیجه گیری، دو عملکرد اجباری دیگر برای بازاریابی یک پهپاد اسباب بازی عبارتند از بازگشت خودکار به خانه و شناسایی موانع.

اگر از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می‌کنید، حتی اگر اسباب‌بازی باشند، اما دارای دوربین یا میکروفون یا «حسگرهایی برای تشخیص داده‌های شخصی» هستند، پس شما و پهپاد نیز باید در پرتال D-Flight ثبت نام کنید.

همانطور که می دانیم حریم خصوصی به موضوعی روزافزون تبدیل شده است و در واقع بخشی از مطالب آموزشی مورد مطالعه برای دریافت گواهینامه هواپیمای بدون سرنشین A1-A3 دقیقاً به حریم خصوصی و نقض احتمالی هنگام استفاده از پهپاد مربوط می شود.

بنابراین، اگر پهپاد شما مجهز به دوربین و میکروفون باشد، حتی اگر به عنوان یک اسباب بازی “برچسب” باشد، باز هم ابزاری است که می تواند به حریم خصوصی افراد آسیب برساند و به همین دلیل است که در این صورت، اگر قصد دارید آن را به بیرون پرواز دهید. خانه شما، شما باید آن را به درستی ثبت کنید.