لوله نیوپایپ ۱۶ باعث پیچ خوردگی روده می شود

از سال 2014، اتصالات لوله نیوپایپ ۱۶، شیرآلات و مواد لوله کشی با برچسب “بدون سرب” نمی توانند بیش از 0.25 درصد سرب داشته باشند، در حالی که مواد اتصالی مانند لحیم کاری و فلاکس ممکن است بیش از 0.20 درصد سرب نداشته باشند.

هنگام خرید شیرآلات و مواد اتصال دهنده، با سازنده تماس بگیرید تا تأیید کنید که محصولات با این استانداردها مطابقت دارند.

برای یافتن فیلتری که نیازها و بودجه شما را برآورده می کند، از راهنمای خرید آنلاین فیلتر آب EWG دیدن کنید و مدلی را انتخاب کنید که برای حذف سرب توسط NSF International یا انجمن کیفیت آب تایید شده باشد. به دنبال محصولی باشید که بیش از 99 درصد سرب را از آب لوله کشی حذف کند.

لوله

پیری زیرساخت ها یکی از نگرانی های اصلی در دنیای آب و فاضلاب است. و با دلیل موجه بر اساس یک بررسی EPA در سال 2007، نیاز به زیرساخت در سراسر کشور از ژانویه 2007 تا دسامبر 2027، 334.8 میلیارد دلار برآورد شده است.

بیشترین بخش از این رقم – 200.8 میلیارد دلار نشان دهنده نیازها در پروژه های انتقال و توزیع آب است.

شهرداری‌ها واقعاً با یک وظیفه عظیم روبرو هستند: بسیاری از لوله‌ها به پایان عمر خود نزدیک می‌شوند و زمان انتخاب جایگزین فرا رسیده است.

در یک پروژه بلندمدت مانند تعویض لوله، که طول عمر آن می تواند بیش از 100 سال باشد، انتخاب مواد مناسب حیاتی است. در اینجا، ما رایج ترین انواع مواد لوله شهری را به همراه راهنمای کلی نقاط قوت، ضعف و استفاده برای هر کدام بررسی می کنیم.