لواشک خانگی 1401 موجب عوض شدن رنگ چشم دختری در هند شد

فصل گرم مقدار زیادی میوه تازه را ارائه می دهد. واقعاً برای انتخاب وجود دارد و این فقط می تواند یک منبع لذت باشد. اما هر مدالی جنبه دیگری دارد و این مورد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برای حفظ میوه، علاوه بر مربا، می توان لواشک خانگی 1401 میوه تهیه کرد. کسانی که در باغ درختان میوه دارند یا کسانی که نمی توانند در مقابل وسوسه خرید جعبه های کامل از بازار مقاومت کنند این را خوب می دانند: به وفور چرخاندن آسان است.

به زباله تبدیل می شود، که ما موفق می شویم همه چیز را بخوریم، که هدایای طبیعت بیش از حد رسیده و در نهایت فاسد می شوند. مرباها راه حل معتبری هستند، اما جایگزینی وجود دارد که جالب تر و قطعاً خوشمزه تر به نظر می رسد.

لواشک

ما در مورد لواشک میوه صحبت می کنیم، لواشک میوه. منشأ آن مشخص نیست، اما به نظر می رسد که این مردمان خاورمیانه بودند که این روش استفاده از میوه های تازه را به شیوه ای – فرضاً – معوق و در طول سال ابداع کردند.

فقط آن را تا کنید یا بغلتانید و در کیسه غذا قرار دهید یا با تکه‌های کوچک پوست در طعم‌های مختلف، نوعی سالاد میوه درست کنید و به آن دانه‌های غلات یا میوه‌های خشک اضافه کنید.

به نظر می رسد لواشک میوه ای که می توان آن را در خانه هم درست کرد، توسط مردم خاورمیانه اختراع شده است که از این روش برای مصرف میوه های تازه در تمام طول سال حتی خارج از فصل استفاده می کردند.

همانطور که به شما گفتم، می توانید آن را در خانه با هر نوع میوه ای نیز درست کنید، اما بهترین نتیجه با هلو، زردآلو، آلو و توت است که می توانید به صورت پخته و خام به پوست تبدیل کنید.