عینک طبی مردانه موجب بالارفتن فشار خون در نوجوانان شد

اگر شما یکی از آن‌ها هستید، می‌دانید که گرفتن نسخه و عینک جدید چقدر گران و زمان‌بر است. تجویز عینک معمولا بین 1 تا 2 سال دوام می آورد. اگر مدت زیادی از دریافت نسخه خود می گذرد، بهتر است برای معاینه سلامت به چشم پزشک مراجعه کنید و به روزترین نسخه و بهترین تناسب را دریافت کنید.

اگر عینک طبی مردانه دارید و مطمئن هستید که نسخه به‌روز است، می‌توانید آن را امتحان کنید تا جزئیات نسخه خود را دریافت کنید.به خاطر داشته باشید که دقت برنامه هایی مانند این برای اندازه گیری عینک ناشناخته است و بسته به نسخه شما، این بهترین راه برای اندازه گیری نسخه عینک شما نیست.

من یک خانم مسن تر و با سواد کامپیوتر هستم که نسخه پیچیده ای دارد. من از عینک های سه کانونی استفاده می کنم، که شامل نسخه ای است که برای رفع پیرچشمی، یک بیماری چشم مرتبط با افزایش سن، طراحی شده است.

می دانستم که برای نوع نسخه من طراحی نشده است، اما از روی کنجکاوی، اسکن را با استفاده از عینک خودم کامل کردم.پس از انجام تمام مراحل، صفحه ای ظاهر شد که نشان می داد عینک من خارج از محدوده است و قابل خواندن نیست.

حتی اگر این تأیید کرد که نمی‌توانم از برنامه استفاده کنم، اما خبر خوبی بود زیرا نشان می‌داد که برنامه نسخه من را به درستی خوانده است و اطلاعات دقیقی به من می‌دهد که نمی‌توان آن را پر کرد.من برای بار دوم آن را با عینک خودم امتحان کردم تا بتوانم دسته بهتری روی همه صفحه‌ها داشته باشم.

تعجب کردم که این تلاش دوم نتیجه متفاوتی به همراه داشت. این برنامه من را در تمام مراحل طی کرد و به تلاش برای خواندن نسخه من در 99 درصد کامل برای بیش از 20 دقیقه ادامه داد. هیچ وقت تمام نشد و برای من پیام خطایی ارسال نکرد.

پس از باز شدن برنامه، روی شروع اسکن کلیک کنید. این برنامه از پیام های صوتی استفاده می کند تا شما را از یک مرحله به مرحله بعدی برساند که بسیار مفید است.