عایق بودن ایزوگام به طور خودکار

مشکلات عایق بودن اغلب با یک ضربه ساده خودکار قابل پیشگیری است ایزوگام هخامنش یعنی اگر هنوز از خودکار برای طراحی و پیش نویسی استفاده کنیم.

درک کامل اینکه کدام محصولات عایق رطوبتی باید مشخص شوند و چگونه جزئیات مجموعه های عایق رطوبتی را به درستی انجام دهیم اولین گام حیاتی در ساخت یک ساختمان خوش ساخت و ضد آب است.

به عنوان مشاوران پاکت ساختمان، ما به طور معمول اسناد ساخت و ساز و ایزوگام چسب دار اجزای طراحی مربوط به ضد آب بودن آنها را بررسی می کنیم.

اگرچه این شبیه به بررسی همتایان است اما یک تفاوت اساسی وجود دارد و ما بر روی کل پوشش ساختمان متمرکز هستیم.

از سطح پایین تا سقف در  ساختمان ایزوگام پایتخت در بین آنها و در طول ارائه بررسی های پلان برای چندین سال ما لیستی از پنج اشتباه رایج طراحی عایق رطوبتی را که تقریباً در هر مجموعه ای از نقشه های معماری با آنها مواجه می شویم تهیه کرده ایم.

اگرچه اصطلاح پوشش ساختمان به پوسته بیرونی ساختمان اشاره دارد، ما اغلب به عنوان مشاور ضد آب وظیفه بررسی موارد داخلی را نیز بر عهده داریم این می تواند شامل عناصری مانند دوش و اتاق زباله و اتاق پمپ و پوشش عرشه گاراژ و غیره باشد.

در این مقاله به رایج ترین اشتباهات مربوط به طراحی می پردازیم: شیب نامناسب سقف و بسترهای افقی بدون شیب و ایزوگام فویلدار صادراتی عرشه های چوبی با طراحی نادرست و مدیریت ناکارآمد آب در پایانه های گچ بری بیرونی و درک ضعیف ویژگی های گرمابی مجموعه های بیرونی.

  • منابع:
    1. FIVE COMMON ARCHITECTURAL WATERPROOFING DESIGN MISTAKES
  • تبلیغات: 
  1. با ما گام به گام به موفقیت نزدیک تر می شوید
  2. در دنیا بادام هندی در چه جایگاهی قرار دارد
  3. ایده های خارق العاده از کارآفرینی که میلیاردر شد
  4. افزایش 99 درصدی حقوق بازنشستگان