ظروف پلاستیکی خالدار باعث مرگ یک مرد در تایوان شد

غذای ما قبل از اینکه به دست ما برسد فرآیندها و دست‌های بی‌شماری را طی می‌کند، به همین دلیل مهم است که قبل از نگهداری آن در یخچال، آن را به خوبی بشویید تا ذرات کثیفی، آفت‌کش‌ها و حشرات را از سبزیجاتی که به تازگی خریداری کرده‌اید پاک کنید. غذای خود را در ظروف پلاستیکی خالدار خشک نگهداری کنید

مواد غذایی دارای تخلخل و بافتی هستند که به راحتی آب را جذب می کنند، به همین دلیل توصیه می کنیم ظروف پلاستیکی درب دار را قبل از نگهداری به خوبی خشک کنید تا پس از پوشاندن، رطوبت داخل ظروف پلاستیکی ایجاد نشود.

یک نوع مهم که می توانید در نگهداری کاهو، هویج یا گوجه فرنگی از آن استفاده کنید، قرار دادن کیسه پارچه ای با برنج است تا رطوبت را به خود جذب کند یا به سادگی بعد از شستن غذا آن را خوب خشک کنید.

ظروف

وقتی غذا برای چندین روز بدون مصرف در یخچال بماند، کاری که می‌توانید برای طولانی‌تر کردن استفاده از آن انجام دهید، فریز کردن آن است، غذای منجمد آب و طعم خود را حفظ می‌کند.

از زمانی که ما کوچک بودیم، می دیدیم که مادرانمان گوشت را در ظروف پلاستیکی و سبزیجات خرد شده را در ظروف پلاستیکی کوچک ذخیره می کنند تا بعداً از آنها استفاده کنند و به این ترتیب مجبور نباشند غذا را دور بریزند زیرا آسیب دیده است.

اقلام پلاستیکی برای مرتب کردن یخچال بسیار مفید هستند، مخصوصاً آنهایی که درب یا مهر و موم دارند، پلاستیک برای نگهداری مواد غذایی به قدری خوب است که به شما امکان می دهد آن را در دمای مختلف قرار دهید، مانند نگهداری مواد غذایی منجمد در فریزر، گوشت، میوه. و سبزیجات منجمد

از فریزر شروع کنید، از ظروف پلاستیکی بزرگ برای گوشت استفاده کنید که به شما امکان می دهد آن را در چند قسمت نگهداری کنید، همین طور برای سبزیجات یخ زده، ظروف پلاستیکی کوچکتر برای میوه و به آنها سفارش دهید.