طراحی صنعتی مبل در خانه در 2006

گرگوری هان و ابیگیل استون قبل از اینکه نویسنده کارکنان، کیتی اوکاموتو آن را در سال 2021 بپذیرد مبل راحتی ایتالیایی روی این راهنما کار کردندگرگوری یک طراح صنعتی سابق و نویسنده و ویراستار فعلی است که از سال 2006 طراحی خانه را پوشش می دهد.

او به عنوان یک طراح، نکات و نکات مربوط به این کتاب را آموخت طراحی محصول در بازار انبوه، از تصور تا تولید. کیتی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری و لیسانس هنر در مطالعات محیطی است.

آنها قبلا سردبیر مجله Metropolis بودند و زمانی در Knoll، یک شرکت مدرن در اواسط قرن کار می کردند گوشواره طلا سفید جایی که اغلب کیفیت، طراحی، ساخت و پایداری در مبلمان را بررسی می کردند.

برای این راهنما، ما به دنبال شرکت‌هایی بودیم که مبل‌هایشان به نقطه‌ی شیرین دوام، راحتی، قیمت و در دسترس بودن سبک‌ها رسیدند. ما می خواستیم مبل هایی را پیدا کنیم که به راحتی بتوان آنلاین سفارش داد و برگرداند.

اگرچه برخی از شرکت‌هایی که مورد بررسی قرار دادیم نمایشگاه‌ها یا فروشگاه‌های آجر و ملات دارند، بخش عمده این راهنما شرکت‌هایی را که مستقیماً به مصرف‌کننده می‌فروشند را پوشش می‌دهد.

اگر این یک راهنمای معمولی Wirecutter بود، اکنون گزینه‌های خود را برای «بهترین» مبل‌هایی که می‌توانید لباس ورزشی زنانه دیجی کالا به صورت آنلاین خریداری کنید، برجسته می‌کنیم.

اما کاناپه ها دسته بندی بسیار ذهنی با صدها سبک برای انتخاب هستند.

رویکرد ما در اینجا مشابه روشی است که در راهنمای خرید یخچال‌ها اتخاذ کرده‌ایم: ما «انتخاب‌های» رسمی برای مدل‌های مبل خاصی نداریم.

در عوض، ما به برندها و شرکت‌هایی اشاره می‌کنیم که در تحقیقات و آزمایش‌های ما از نظر کیفیت، ارزش، تجربه خرید آنلاین، تجربه تحویل، خدمات مشتری، شفافیت، ضمانت و سایر ملاحظات برجسته بودند.

ما هنوز به مدل‌های خاصی که آزمایش کرده‌ایم اشاره می‌کنیم مانکن لباس اما تمرکز ما روی برند یا شرکت است. به این ترتیب، هنگام خرید مبل، تا حد امکان از اتفاقات بعدی مطلع خواهید شد.

در سال 2021، ما فهرست خود را به 17 شرکت معروف عرضه کردیم که مبل‌های مستقیم به مصرف‌کننده را می‌فروشند که سفارشی‌سازی، مبادلات و برگرداندن، و نمونه‌های اثاثه یا لوازم داخلی را ارائه می‌دهند.

  • منابع:
    1. Sofa Buying Guide
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از کلم برای پسرزایی تا چه اندازه صحت دارد؟
    2. مرگ ناگهانی پاندا مردم چین را متحیر کرد.
    3. کنجدی که در مغز انسان مانند ساعت شنی عمل میکند!
    4. کشاورزی برای از بین بردن آفت از روغن موتور استفاده کرد