مبل و میز ناهار خوری سفارش مرد نیویورکی از یافت آباد

با سبک جمع و جور مبل های بارو جایگزینی وجود دارد در مقایسه با سایر جدیدترین مبلمان یافت آباد تهران که آزمایش کرده‌ایم، مبل‌های بارو معمولاً ارتفاع صندلی‌های کوتاه‌تری و عمق صندلی‌های کم‌تر دارند، که ممکن است برای برخی افراد برای استراحت راحت‌تر باشد.

کسانی که وضعیت صاف تر را ترجیح می دهند یا به دنبال مبل برای سرگرمی هستند، ممکن است این تناسبات را دوست داشته باشند.

با این حال، یک تستر 5 فوتی 4 اینچی، که در تمام سبک‌ها در نمایشگاه نیویورک نشسته بود، متوجه شد که پشت‌ها خیلی کوتاه هستند برای حمایت و راحتی طولانی مدت، گفت که آنها در قسمت میانی عقب ضربه می زنند.

امکان مونتاژ ست مبل و میز ناهار خوری بارو به تنهایی وجود دارد، به خصوص که بارو هر قسمت صندلی را در جعبه مخصوص خود بسته بندی می کند و حمل کالا را برای یک نفر آسان تر می کند.

اما توصیه می کنیم یک کمکی داشته باشید آزمایش‌کننده ما مونتاژ بدون ابزار را “بیشتر ساده” توصیف کرد  اما او گفت که فقط با یک نفر کمی مشکل و دست و پا گیر است، زیرا قبل از اینکه بتوانید ماژول ها را با دستگیره های پیچ محکم کنید، باید سوراخ های از پیش سوراخ شده را تراز کنید.

آزمایشگر ما گفت که او با انجام این کار به تنهایی عرق کرده است کانکتورهای فلزی که پشتی حراج مبل یافت آباد را به هم متصل می کنند نیز کمی لرزش دارند. تا اینجای کار آنها خوب ایستاده اند، اما ما خواهیم دید که در طول زمان چگونه عمل می کنند.

نمونه ها بر اساس سبک عسلی مبل و نوع پارچهدر “ست های نمونه” عرضه می شوند دو مجموعه اول رایگان هستند پس از آن، آنها 5 دلار قیمت دارند.

  • منابع:
    1. Sofa Buying Guide
  • تبلیغات: 
  1. با خرید کت پوست گرگ می توانید سن خود را کمتر از کت پوست سمور نشان دهید
  2. رفتارهای عجیب ماهی سوف در خطر با خطر
  3. با پوشیدن پالتو پوست گرگ می توانید جلوی اصابت گلوله را بگیرید
  4. کاربردهای معمولی هیدروژل های پلیمری