سارافون شگفت انگیز در ایالات متحده

بسیاری از دانشجویان بین‌المللی که به کدهای لباس رسمی عادت دارند، ممکن است از اینکه دانشجویان جوراب دخترانه در کالج‌ها و دانشگاه‌های ایالات متحده لباس‌های معمولی می‌پوشند، شگفت‌زده شوند.

لباسی که می پوشید بستگی به این دارد که آیا برای شغلی در کلاس شرکت می کنید یا مصاحبه می کنید، و همچنین آب و هوای منطقه ای از ایالات متحده که در آن تحصیل می کنید چگونه است.

در اینجا آمده است که چگونه می توانید احساس راحتی کنید و متناسب با تجربه دانشگاهی خود در ایالات متحده لباس بپوشید.

پوشیدن لباس هنگام حضور در کالج در ایالات متحده به این بستگی دارد که آیا در کلاس درس هستید یا در مصاحبه، و همچنین به آب و هوای منطقه ای مدرسه شما بستگی دارد.

در خارج از کلاس، شما گزینه های زیادی برای نحوه لباس پوشیدن دارید. برای مثال، اگر در یک فوتبال یا رویداد ورزشی دیگر برای مدرسه خود شرکت می‌کنید.

می‌توانید یک سویشرت کلاهدار یا تاپ دیگری با آرم مدرسه بپوشید سارافون دخترانه مجلسی بسیاری از دانش آموزان رنگ های تیمی را با شلوار جین می پوشند.

برای قرار ملاقات، می‌خواهید کمی بیشتر با شلوار جین زیبا و یک پیراهن دکمه‌دار برای مردان بپوشید. خانم‌ها همچنین می‌توانند شلوار جین و بلوز زیبا بپوشند، یا لباسی را انتخاب کنند که، همانطور که ترن اشاره می‌کند، لازم نیست به اندازه لباسی برای کلاس درس بلند باشد.

او متوجه شده است که برخی از افراد دوست دارند حتی عکس رادیو جیوه دار در یک قرار ملاقات بسیار غیر رسمی لباس بپوشند. او توضیح می‌دهد: «در کشور من، ما ساعت‌ها را صرف آماده‌سازی، انتخاب بهترین لباس می‌کنیم.

دانستن اینکه هوا چقدر گرم  می شود، کلید لباس پوشیدن مناسب است.

دانشجوی دانشگاه بین المللی فلوریدا را در مقایسه با دانشجوی دانشگاه ماساچوست، بوستون در نظر بگیرید.

میانگین دمای بالا در فلوریدا در ماه فوریه نزدیک به 24 درجه سانتیگراد است مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی در حالی که میانگین دمای بالای بوستون در همان ماه حتی 4 درجه سانتیگراد نیست.

دانشجوی FIU در درجه اول تی شرت، شورت و شلوار جین، مایو و صندل بسته بندی می کند. دانش‌آموز بوستون عاقلانه است که چند لایه، ژاکت‌های گرم، چکمه‌ها و چند کت بپوشد.

  • منابع:
    1. Is There a University Dress Code? What to Wear to Class in the US
  • تبلیغات: 
  1. با استفاده از مفتول در خانه شارژر تلفن همراه بسازید!
  2. پرواز شتری که بال نداشت از افسانه تا واقعیت!
  3. انتخاب بهترین هواکش برای ورزش دو و میدانی
  4. استفاده از رب گوجه به عنوان بوگیر یخچال!