روش برتر آموزش سگ

برای یادگیری بهینه، توصیه می کنیم نکات زیر را رعایت کنید:

اولین کاری که باید انجام داد، بدون هیچ شکی، آموزش نامش به او است و آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست مهم است که نام کوتاهی برای او بگذارید زیرا او آن را راحت‌تر به خاطر می‌سپارد و به همان اندازه مهم است که او را از ابتدا با نامش صدا بزنید سگ نگهبان وقتی جواب داد با نوازش به او پاداش دهید! فریاد نزنید و صدایتان را بلند نکنید، او را می ترسانید.

معمولاً با چند ضربه همراه است چاقو شکاری باید از هر پاسخ مثبت یا هر فرمانی که سگ شما اجرا می کند پیروی کند.

توله سگ باید به سرعت معنی کلمه “نه” را یاد بگیرد و باید با ممنوعیت های مختلفی که باید به او تحمیل کنید مرتبط باشد. شما باید محکم و مصمم باشید زیرا او این ممنوعیت را با لحن صدای شما مرتبط می کند.

این یک نکته مهم در آموزش توله سگ شما است جیوه قرمز در رادیو مهم است که او یاد بگیرد که نیازهایش را در مکانی که شما برای آن هدف انتخاب کرده اید انجام دهد. باید مرتباً و حداقل بعد از هر وعده غذایی او را بیرون بیاورید.

گاهی می توانی بفهمی که زمانش فرا می رسد، فقط تماشای او. وقتی او شروع به دور زدن می کند به این معنی است که او آماده انجام آن است. پس فقط «نه» بگویید و او را بیرون بیاورید. مهم است که او را هر بار که اطاعت می کند تحسین و نوازش کنید.

این اولین دستوری است که باید به توله سگ خود آموزش دهید جیوه قرمز در چراغ نفتی هر بار که این دستور را به او می‌دهید، یک دستش را روی کلیه‌های سگ بگذارید و کمی فشار بیاورید تا بفهمد می‌خواهید چه کاری انجام دهد. وقتی می نشیند ستایش می کند و او را نوازش می کند.

  • منابع:
    1. The fundamentals for educating your dog

  • تبلیغات: 
  1. راز موفقیت میلیونر های خود ساخته در زندگی!!   
  2. کشف گیاه آلوئه ورا در کف دریای سیاه همه را شوکه کرد
  3. با خوردن یک عدد سیب به وزن ایده آل برسید
  4. اولین مبلی که به کره مریخ برده شد، متعلق به چه کسی است؟