دمپایی پشمی عروسکی باعث درمان بیماری های مختلف می شود

آیا می دانستید که پاهای شما بخش مهمی از بدن شما برای پیشگیری از بیماری های رایج مانند سرماخوردگی یا آنفولانزا هستند پس ما به شما پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از بیماری از دمپایی پشمی عروسکی استفاده کنید.

وقتی پاهای شما سرد است، رگ های خونی بینی در واقع به صورت انعکاسی منقبض می شوند تا از از دست دادن گرمای ارزشمند بدن جلوگیری کنند.

هنگامی که این اتفاق می افتد، پوست در داخل بینی و گلو به دلیل کاهش جریان خون به بینی در واقع سفید می شود، اما این کاهش جریان خون به بینی می تواند عواقبی داشته باشد.

در خون شما، گلبول های سفید وجود دارد که به دفع عفونت ها و حفظ سلامت شما کمک می کند. وقتی جریان خون کاهش می‌یابد، گلبول‌های سفید کمتری در آن ناحیه وجود دارد که به محافظت از بدن شما در برابر ویروس‌ها کمک می‌کند.

دمپایی

هنگامی که گرما را از طریق پاهای خود از دست می دهید، بدن شما نیز با حرکت کمتر در موهای ریز داخل بینی واکنش نشان می دهد که به فیلتر کردن میکروب هایی که ممکن است از طریق هوا وارد بدن شما شوند کمک می کند.

هنگامی که دمپایی می پوشید، پاهای شما گرم نگه داشته می شود و از دست دادن گرما کاهش می یابد، که به جریان خون به سمت بینی کمک می کند همانطور که به طور معمول انجام می شود و به دفاع بدن شما اجازه می دهد تا با بیماری ها و بیماری ها با موفقیت بیشتری مبارزه کند.

شما در حال قدم زدن به یک آبگرم شیک هستید و زمانی که همه برای شروع روز آرامش‌بخش خود آماده هستید، یک جفت دمپایی در اختیار شما قرار می‌دهند تا وقتی کنار استخر هستید، در سونا بخار می‌شوید یا از یکی از آنها استفاده می‌کنید.

مکان های دیگر که توسط سایر بازدیدکنندگان آبگرم رفت و آمد می کنند.