حوله تن پوش عمده باعث مرگ یک پسر بچه شد

حوله تن پوش عمده چندین بار در روز بدن و صورت ما را لمس می کنند، ساعت ها مرطوب می مانند، آنها را همه جا می گذاریم و گهگاه در حالی که از خانه بیرون می رویم آنها را مستقیماً روی زمین می گذاریم.

حوله ها متحدان اجتناب ناپذیری برای بهداشت ما هستند، به شرطی که با آنها مراقبت شود، در غیر این صورت می توانند تهدیدی برای پوست ما شوند.

چند بار باید حوله های خود را بشویید تا آنها را تمیز، عاری از کپک، گرد و غبار و “مهمانان” ناخواسته کوچک نگه دارید؟ این پاسخ قطعی از نظر پزشکان است. تقویم در دست، لطفا تعهد را روی کاغذ بیاورید.

اول از همه، فقط برای اینکه به ما سرعت بدهیم و باور درستی پیدا کنیم، بیایید دریابیم که حوله های بد شسته شده چه تهدیداتی هستند.

آنها علاوه بر بوی نامطبوع رطوبتی که پس از چندین بار استفاده در خود حفظ می کنند، مخصوصاً اگر هر بار که خیس می شوند آنها را برای خشک کردن آویزان نکنیم، ظرفی واقعی برای دشمنان نامرئی هستند.

حوله

مطالعه‌ای که توسط دانشکده پزشکی نیویورک، به‌ویژه توسط پروفسور فیلیپ تیرنو انجام شد، جزئیاتی را برای معده‌های قوی نشان می‌دهد (لطفاً توجه کنید): حوله‌های مستعمل دارای آثار ادرار و مدفوع هستند که قارچ‌های خطرناکی به آن اضافه می‌شوند.

در واقع، تیم پروفسور تنها پس از چند بار استفاده، انواع میکروارگانیسم‌ها را پیدا کردند. این موضوع توسط مطالعه دیگری در مورد این موضوع که توسط دانشگاه آریزونا انجام شده است تأیید می شود.

شایع ترین باکتری های موجود روی حوله های کثیف حتی اشریشیا کولی و سالمونلا هستند: آنها به سختی ما را بیمار می کنند، اما آیا می خواهیم این خطر را بپذیریم؟

به طور کلی باید در نظر داشته باشیم که هر بار که از یکی از آنها استفاده می‌کنیم، لایه‌ای از پوست مرده، سبوم، باکتری‌های طبیعی که روی پوست ما زندگی می‌کنند و بقایای کرم‌ها باقی می‌مانیم که توسط دکتر و متخصص بیماری‌های عفونی فرانسوی استفان گایت تأیید شده است.

البته این یک فرآیند طبیعی و اجتناب ناپذیر است، اما باید ما را ترغیب کند که مراقب بهداشت همه لباس‌های زیر خود باشیم – نه فقط حوله‌های حمام. برای ضدعفونی بهتر حوله ها چه باید کرد؟