جک بادی خودرو باعث پشتک زدن اتومبیل شد

پارامتری که باید از آن آگاه بود. مقدار وزن قابل تحمل و ارتفاع جک بادی خودرو بوده که قابل توضیح است: ارتفاع بالابر حداکثر مقداری است که خودرو می تواند افزایش دهد.

به منظور تعویض چرخ ها، کار جداسازی و نصب روی سیستم تعلیق انجام می شود و گیربکس از خودروی دیفرانسیل جلو خارج می شود. ارتفاع بالابر کافی بین 30 تا 50 سانتی متر است.

اگر چرخ در سوراخ عمیقی بیفتد و این طرف باید بلند شود، باید بیش از 50 سانتی متر به سمت بالا بلند شود. در موارد دیگر آجر یا دال زیر جک قرار می گیرداین قدیمی ترین مدل جک است، همه اتومبیل های شوروی آن را دارند، و اکنون نیز شاسی بلندهای داخلی لادا 4×4.

جک

این دستگاه با ظرفیت های بین 500 کیلوگرم تا 1.5 تن، سکویی با لوله های مربعی برای این نوع جک فراهم می کند. اصل کار ساده است: اهرم جک در چشم مخصوص بدنه نصب می شود، دسته حرکت می کند و نیروی وارد بر پیچ مکانیسم توسط چرخ دنده ها منتقل می شود.

چرخاندن دستگیره در جهت عقربه های ساعت ماشین را بالا می برد و برعکس آن را پایین می آورد. جک های اسکرو دارای معایب بیشتری نسبت به ویژگی ها هستند: ناحیه پشتیبانی کوچک به طوری که جک می تواند سقوط کند، اندازه بزرگ. اگر فنر در اثر خوردگی آسیب ببیند، دیگر نمی توان از جک استفاده کرد.

ما بیش از 20 سال تجربه تولید داریم، محصولات به اروپا، آمریکا، آفریقا و آسیای جنوب شرقی صادر می شوند، ما می توانیم OEM را انجام دهیم، از فروشندگان دعوت به همکاری کنیم.

PERFORMANCE PERFORMANCE ظرفیت بذر در این جک هوا 4 تن (8800 پوند) می باشد. می تواند بدون تجهیزات دیگر به ارتفاع 31.5 اینچ (800 میلی متر) پرواز کند. طراحی شده برای Extreme Off Road Drive تغییر آسان لاستیک در چند دقیقه