جوراب یکی از بهترین عملکرد بهداشتی می باشد

ممکن است تعجب کنید که چرا تصمیم گرفتم روز بزرگ خود را بر روی مرکز نامزدی متمرکز کنم جوراب دخترانه حقیقت این است که من نمی‌توانم به نمایش کامل‌تری از عملکرد بهداشت عمومی نسبت به کاری که توسط در مرکز تعامل انجام می‌شود، فکر کنم.

زندگی در خیابان می تواند برای پاها خطرناک باشد اکثر افراد بی خانمان با مشکلات مراقبت از پا مواجه هستند زیرا اغلب فاقد منابع لازم برای خرید کفش مناسب و مناسب هستند.

در بیشتر موارد، این افراد به پوشیدن کفش هایی با اندازه نامناسب یا کفش هایی که فاقد پشتیبانی کافی هستند متوسل می شوند و اغلب برای مدت طولانی بدون درآوردن کفش یا تعویض جوراب خود استفاده می کنند. در برخی موارد، آنها اصلاً به کفش دسترسی ندارند.

 

علاوه بر این، بسیاری از افراد بی خانمان دارای بیماری به نام پلی نوروپاتی هستند سارافون دخترانه مجلسی که در آن عملکرد عصبی خود را از دست می دهند و نمی توانند تحریکات پا را احساس کنند.

سپس پوست ضخیم می تواند به زخم تبدیل شود و عفونی شود و باعث سپسیس یا حتی عفونت های عمیق استخوان شود.

عدم دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت می تواند این مشکلات را تشدید کند. همه اینها را می توان با مراقبت مناسب از پا، از جمله دسترسی به جوراب تمیز، کاهش داد و به بیان دیگر: جوراب برای سلامتی ما حیاتی است.

با این حال، جوراب ها کالای گرانبهایی در سازمان هایی مانند مرکز مشارکت هستند عکس رادیو جیوه دار وقتی لباس‌های ما شروع به فرسودگی یا از مد افتادن می‌کنند، اکثر ما آن‌ها را به یک هدف خوب اهدا می‌کنیم.

این بدان معنی است که یک فرد بی خانمانی که در پناهگاه درخواست لباس می کند، احتمالاً همه چیز مورد نیاز خود را به دست می آورد به جز جوراب.

بخش مهمی از اقدامات بهداشت عمومی یادگیری راه رفتن یک مایل در کفش دیگران است مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی در طول این رانندگی، از شما می‌خواهم در نظر داشته باشید که با راه رفتن یک مایل در جوراب‌هایشان، چه کارهای بیشتری می‌توانیم برای خدمت به مردم جامعه‌مان انجام دهیم.

  • منابع:
    1. Socks Are a Critical Component of Our Health
  • تبلیغات: 
  1. زعفران یکی از بهترین راه حل برای مشکلات اقتصادی است
  2. بهترین درخت بادام هندی بیشتر در چه کشورهایی وجود دارد
  3. فوت دو نفر به طور مشکوک با چرم که در نزدیکشان افتاده بود!!!
  4. مردی تخمه را به عنوان طعمه ماهیگیری می کند