تولید اتصالات لوله پوش فیت به دلیل مسمومیت افراد ممنوع شد

در تولید اتصالات لوله پوش فیت از فلزات و آلیاژهای مختلفی استفاده می شود. در صورت نیاز به نصب لوله کشی انعطاف پذیر از عناصر PVC استفاده می شود. با توجه به روش نصب، اتصالات جوشی، رزوه ای یا فشاری می تواند وجود داشته باشد.

هنگام نصب لوله کشی، از تمام روش های اتصال بالا استفاده می شود و بار واقعی و بخش خاص لوله بر انتخاب اتصالات تأثیر می گذارد.

اتصالات رزوه ای را می توان در لوله هایی با بیشترین بار استفاده کرد. بنابراین، با استفاده از این روش، محصولات ساخته شده از فولاد بادوام به هم متصل می شوند و خود اتصالات از آلیاژهای بادوام ساخته می شوند.

برای اینکه اتصال تا حد ممکن قابل اطمینان باشد، لازم است از یدک کشی که با روغن خشک کن یا نوار دود استفاده شده است استفاده کنید. یکی از ویژگی های اتصالات رزوه ای این است که همیشه می توان آنها را برای تعویض، تعمیر خط لوله و سایر اهداف جدا کرد.

اتصالات

در طول مراحل نصب، نیازی به استفاده از لوله برش نیست و اگر اتصالات سالم باشند، می توان آنها را دوباره نصب کرد. معمولاً اتصالات در صورت عدم امکان جوشکاری نصب می شوند.

در یک خانه روستایی، در یک زمین باغ و در ساختمان های کشاورزی، این نوع اتصالات به ویژه محبوب هستند.

اتصالات فشرده سازی با عمر طولانی در مقایسه با سایر آنالوگ ها مشخص می شود، بنابراین می توان از آنها نه تنها برای سیستم های داخلی، بلکه برای سیستم های خارجی نیز استفاده کرد. چنین اتصالات حتی توسط متخصصان با تجربه انتخاب می شوند.

اغلب اوقات، استفاده از اتصالات فشاری تنها راه حل ممکن است، زیرا اتصال لوله های بخش های مختلف یا مواد مختلف با روش های دیگر دشوار است.

مهم است که به یاد داشته باشید که علیرغم قابلیت اطمینان اتصالات فشرده سازی، می توان برای تعمیر یا تغییر سیم کشی را جدا کرد. سیستمی از این نوع به طور قابل اعتمادی از نشت و آلودگی محافظت می شود. چنین اتصالات نه تنها در تامین آب، بلکه حتی برای خطوط لوله گاز نیز استفاده می شود.