برای زیبایی بیشتر میز تلویزیون رزین از پای سوسک استفاده می کنند

راه حل های ترکیبی اگر نیاز مبرمی به فضای ذخیره سازی میز تلویزیون رزین دارید، چرا برای داشتن حداکثر ظرفیت از کابینت های بالا و پایین تلویزیون خود استفاده نکنید؟ فضای کافی برای سیستم سینمای خانگی و جعبه‌های دیجیتال شما وجود خواهد داشت، و می‌توانید با لوازم جانبی و تزئینات خانه، تماس شخصی خود را اضافه کنید.

راه‌حل ترکیبی مانند این نیز می‌تواند به قاب تلویزیون شما در صورت داشتن مدل بزرگ‌تر کمک کند. این می تواند یک نصب دیواری زیبا ایجاد کند، که با خاموش کردن صفحه نمایش به همان اندازه چشم نواز است.

کابینت تلویزیون باز یا بسته؟
برخی از واحدهای تلویزیون ما قفسه های باز دارند، در حالی که برخی دیگر فضای ذخیره سازی را پشت درهای کابینت پنهان می کنند. بسته به چیزی که می خواهید نمایش دهید، می توانید یکی یا دیگری را انتخاب کنید.

اگر سیم‌ها و کابل‌های خود را به دیوار تعبیه کرده‌اید، قفسه‌های باز می‌توانند گزینه جالبی باشند. به این ترتیب، می توانید جزئیات داخلی زیبای خود را به نمایش بگذارید.

میز

اگر بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهید، قفسه‌های باز ایده خوبی هستند، زیرا کنسول بازی ممکن است به فضایی برای تهویه نیاز داشته باشد تا بیش از حد گرم نشود.

از طرف دیگر، اگر سیم ها و کابل های شما قابل مشاهده است، یک واحد با درب ممکن است ایده خوبی باشد. به این ترتیب، می توانید آنها را پنهان کنید و وانمود کنید که وجود ندارند.

همچنین به شما این امکان را می دهد که اگر نمی خواهید جعبه های دیجیتال خود را مخفی کنید. فقط به یاد داشته باشید، اگر درب کابینت در راه باشد، همه واحدها نمی توانند سیگنال کنترل از راه دور را کنترل کنند.

و زمانی که بازی های ویدیویی انجام می دهید باید در را باز کنید. در غیر این صورت، به زودی به این فکر خواهید کرد که چه کسی بدون اینکه به شما بگوید گرما را افزایش داده است…

صبح بچه‌ها را سرگرم می‌کند و شب‌ها والدین را آرام می‌کند، اما باید پذیرفت که تلویزیون زیبایی‌شناسانه‌ترین چیزی نیست که وجود دارد. و هنوز! حفظ هارمونی بصری اتاق کاملا امکان پذیر است. فقط باید پایه تلویزیون مناسب را پیدا کنید.