با استفاده از نمک صورتی عمده در خانه حشرات موزی را از خود دور نگهدارید

دستورالعمل های رژیم غذایی 2015 تا 2020 برای آمریکایی ها منبع معتبری را توصیه می کند که افراد روزانه کمتر از 2300 میلی گرم سدیم مصرف کنند. این معادل تقریباً 1 قاشق چایخوری نمک معمولی در روز است.

کسانی که فشار خون بالا دارند باید مصرف سدیم را به 1500 میلی گرم در روز محدود کنند منبع مورد اعتماد. با یک متخصص تغذیه صحبت کنید تا تغییرات رژیم غذایی را تعیین کنید که می تواند برای محدود کردن مصرف سدیم ایجاد شود.

نمک صورتی عمده حاوی 40 درصد سدیم است. هنگامی که از مصرف سدیم آگاه هستید، دانستن مقدار سدیم در مقادیر معینی از نمک می تواند مفید باشد.

مقادیر معینی از نمک حاوی مقادیر زیر سدیم است منبع مورد اعتماد:

1/4 قاشق چایخوری نمک: 575 میلی گرم سدیم
1/2 قاشق چایخوری نمک: 1150 میلی گرم سدیم
3/4 قاشق چایخوری نمک: 1725 میلی گرم سدیم
1 قاشق چایخوری نمک: 2300 میلی گرم سدیم
اکثر مردم خیلی بیشتر از این مصرف می کنند.

نمک

هنگامی که افراد بیش از نیاز خود سدیم دریافت می کنند، کلیه های آنها سعی می کنند تا سدیم اضافی را از طریق ادرار دفع کنند. اگر کلیه‌ها نتوانند سدیم کافی را خارج کنند، شروع به تجمع در مایع بین سلول‌ها می‌کند که به عنوان مایع بینابینی شناخته می‌شود.

این باعث می شود حجم آب و حجم خون افزایش یابد و فشار بیشتری بر قلب و عروق خونی وارد شود.

تعدادی از بیماری های جدی با مصرف زیاد سدیم مرتبط هستند، از جمله:

فشار خون بالا، بیماری قلبی، سکته، آسیب کبدی، پوکی استخوان، بیماری کلیوی،مصرف بیش از حد نمک حتی ممکن است به بیماری‌های خودایمنی مانند مولتیپل اسکلروزیس، آرتریت روماتوئید، لوپوس و پسوریازیس کمک کند، زیرا باعث تحریک بیش از حد سیستم ایمنی می‌شود.

تحقیقات انجام شده در سال 2015 نشان می دهد که ارتباط مستقیمی بین مصرف نمک و چاقی وجود دارد، به طوری که افزایش 1 گرم در روز در مصرف نمک با افزایش بیش از 25 درصدی خطر چاقی در بزرگسالان و کودکان مرتبط است.