انفجار اجاق گاز فردار تمام استیل موجب بسته شدن تمامی رستوران ها شد

اگر به طبیعت احترام می گذارید و ترجیح می دهید از ابزارها و روش هایی استفاده کنید که از محیط زیست محافظت می کنند، انتخاب اجاق گاز القایی از اهمیت اساسی برخوردار است.

همچنین امکان اتصال اجاق القایی با سیستم پنل خورشیدی وجود دارد تا مستقل از برق باشد و همچنین در محیط هایی که امکان اتصال به شبکه عمومی یا گاز وجود ندارد، مانند آشپزخانه با تجهیزات کامل، ایده آل است. در باغ یا در یک خانه روستایی.

به خصوص اگر طرفدار غذاهای خوب هستید، در نظر داشته باشید که اجاق گاز فردار تمام استیل با اجاق‌های القایی توزیع کامل و همگن حرارت را تضمین می‌کند.

سیستم القایی باعث پخش منظم و مداوم گرما می شود و پراکندگی ها را عملاً به صفر می رساند، به این ترتیب نه تنها می توانید از پخت ظریف تر و یکنواخت تر، بلکه از سرعت بیشتر در رسیدن به دمای مطلوب بهره ببرید.

اجاق

با یک اجاق القایی، آب در حدود دو دقیقه به نقطه جوش می رسد، بنابراین زمان صرف شده برای عملیات پخت به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، با مزیت بیشتر تنظیم دما با حداکثر دقت.

سهولت در تمیز کردن و بهداشت کامل یک مزیت غیرقابل انکار است که توسط اجاق‌های اجاق گاز با اجاق‌های القایی تضمین می‌شود.

وجود یک سطح سرامیکی تک شیشه ای، کاملا صاف و براق و بدون وقفه، به شما این امکان را می دهد که به سادگی با یک پارچه مرطوب یا یک اسفنج نرم، نظافت را انجام دهید.

کاری که بدون شک بسیار ساده تر از تمیز کردن اجاق گاز سنتی با شبکه های چدنی، مشعل ها و رویه از فولاد یا لعاب است.

فقدان سوخت و مشعل های مربوطه، بنابراین شعله های روشن، اجاق های القایی را بسیار ایمن تر می کند. این نوع دستگاه خطر نشت گاز و ایجاد شعله های آتش ناشی از بی توجهی، وزش باد یا مشکل در تنظیم جریان سوخت را به طور کامل از بین می برد.

هیچ خطری وجود ندارد که با آتش به لباس یا پرده برسد، علاوه بر این، گرما فقط به تابه منتقل می شود، در حالی که تمام سطح باقی مانده اجاق گاز گرم می شود.