الکتروپمپ شناور استیل باعث بالا رفتن تورم اقتصادی خواهند شد

الکتروپمپ شناور استیل مجهز به MGE دارای 11 حالت کنترل داخلی (کنترل کننده های PI) هستند که به داده های عملکرد سیستم واکنش نشان می دهند تا به طور خودکار عملکرد سیستم را بر اساس نیازهای فرآیند بهینه کنند.

علاوه بر این، انتخاب حالت کنترل مناسب برای کاربرد می تواند تا 75 درصد در مصرف انرژی در مقایسه با پمپ های کنترل نشده صرفه جویی کند.

علاوه بر این، یک حالت کنترل که با معیارهای طراحی سیستم مطابقت دارد و برنامه «Grundfos GO» امکان راه اندازی آسان را فراهم می کند. همچنین با کاهش تنش در شیرهای سیستم با فشارهای بیش از حد بالا، زمان خرابی و هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد.

Yoo In-beom، مدیر، گفت: “پمپ های الکترونیکی مجهز به Grundfos MGE اجزای کلیدی برای ارائه محصولات “Grundfos iSOLUTIONS” با توجه به نیاز مشتری هستند.

پمپ

مانند HVAC، افزایش فشار، تغذیه دیگ بخار، شستشو و تمیز کردن، ماشین ابزار، و کنترل دما. می توان آن را در تمام زمینه ها و غیره اعمال کرد.

به عنوان مثال، در زمینه تغذیه دیگ بخار، “Grundfos iSOLUTIONS” می تواند سیستم بویلر را ساده کرده و ظرفیت پمپ را کاهش دهد و در نتیجه سرمایه گذاری تاسیسات و هزینه های عملیاتی را کاهش دهد.

همچنین با حفظ سطح دقیق آب بدون استفاده از شیرهای کنترل و خطوط بای پس، به بهبود کیفیت و کنترل بخار کمک می کند. “Grundfos iSOLUTIONS” برای همه زمینه ها مانند HVAC و خوراک دیگ اعمال می شود

مدیر Yoo In-beom همچنین «بهبود پایداری سیستم از طریق نظارت و مدیریت پیش‌بینی آسیب» «Grundfos iSOLUTIONS» را معرفی کرد.

واحدهای تامین آب با مخزن در خانه های چند واحدی و ساختمان های کوچک رایج شده است. سری فشاری F1000 نوع  یک واحد پرسرعت ثابت، یک دستگاه تامین آب اتوماتیک است که ابتدا آب را در مخزن آب در منبع اصلی آب ذخیره می کند و بسته به وضعیت استفاده از هیدرانت، به طور خودکار شروع و متوقف می شود.

در خانه های چند واحدی یا ساختمان های کوچک. برای هزینه تجهیزات و کارایی فضا می توان آن را در فضای باریکی در پایین مخزن آب به جای یک اتاق پمپ اختصاصی نصب کرد.