استفاده از لیمو ترش آبگیری درمان هر گونه افسردگی

در گرمای سوزان در تابستان لیمو ترش آبگیری حاوی پتاسیم است که مسئول کنترل فشار خون بالا است.

علاوه بر این، آب لیمو برای سلامت دهان و دندان بهترین است. خونریزی لثه را متوقف می کند، درد دندان را کاهش می دهد و نفس تازه می دهد. این یک ضد عفونی کننده قوی است و می تواند برای بهداشت واژن استفاده شود.

آب نصف لیمو در یک سطل آب در طول حمام به از بین بردن بوی بد عرق در فصل تابستان کمک می کند. لیمو با پودر زردچوبه و گلاب برای بهبود رنگ پوست استفاده می شود.

به رفع آسیب های پوستی ناشی از آفتاب و آلودگی کمک می کند. لیمو می تواند طعم فوق العاده ای به سس ها، سالادها، دسرها و نوشیدنی ها بدهد. ترشی لیمو یک غذای جانبی است که در میزهای غذاخوری هندی دیده می شود.

لیمو ترش

همچنین می توان از لیمو برای نگهداری غذا استفاده کرد. چند تکه کوچک زنجبیل آغشته به آب لیمو قبل از غذا خورده می شود تا اشتها افزایش یابد.

برای صنعت سخت افزار، همچنین یک ماده خام بسیار با ارزش در ساخت لکه برها، مواد شوینده، عطرهای ساخته شده از روغن استخراج شده از پوست و غیره است و پس از افزودن مقدار بسیار کمی پودر شوینده، می توان برای تمیز کردن ظروف استفاده کرد. بوی لیمو برای آفات خانه بازدارنده است.

مصرف روزانه آب لیمو به تصفیه خون کمک می کند و همچنین سلامت روان را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. این یک ضد عفونی کننده قوی است و می تواند برای ضد عفونی کردن بریدگی ها، خراش ها و خراش ها استفاده شود.

به منظور حفظ سلامتی، توصیه می شود روزانه یک عدد لیمو ترش در حدود 150 میلی لیتر آب، صبح قبل از رفتن به توالت مصرف شود.