استفاده از فرش ابریشم زیر تلفنی در خانه های مسکونی قدغن شد

در دنیای تکنولوژی و پیشرفت، پیشرو بلامنازع انواع فرش ابریشم زیر تلفنی ماشینی خواهد بود. آنها مقرون به صرفه، قابل اعتماد، مقاوم در برابر هر گونه ضربه هستند.

کل مجموعه فرش در لینک زیر موجود است. طرح ها بسیار زیبا و انتخاب بسیار زیاد است! یک بررسی ویدیویی کوتاه شما را با برخی از طرح ها و ویژگی های فرش آشنا می کند.

این شاخص تعیین می کند که در کدام اتاق بهتر است از محصول استفاده شود، جایی که ویژگی های آن راحتی و راحتی را فراهم می کند. با توجه به این معیار، انواع محصولات فرش با فراوانی و تنوع خود شگفت زده می شود. اکنون ما مرتبط ترین مدل ها را بسته به اساس ارائه می دهیم:

فرش های پشمی یک ماده طبیعی هستند که به پارچه نرمی و لطافت بی نظیری می بخشد. اغلب از موی شتر استفاده می شود که در زیر نور خورشید زیاد محو نمی شود.

فرش

از مزایای محصولات می توان به خواص ضد الکتریسیته ساکن، وجود اشباع ضد باکتری و ضد آب خاص اشاره کرد.

فرش های ویسکوز – نخ های ویسکوز را می توان در هر رنگی رنگ کرد، درخشندگی عالی دارد. چنین مدل هایی از فرش ها در برابر محو شدن مقاوم هستند و ظاهر خود را برای مدت طولانی حفظ می کنند. برای بهبود خواص عملکرد، پشم و الیاف مصنوعی به ترکیب اضافه می شود.

فرش های پلی استر یک ماده منحصر به فرد با کیفیت مصرف کننده عالی است. فرش ها تراکم خوبی دارند، از نظر ظاهری شبیه پشم هستند، به همان اندازه گرم و دلپذیر در لمس.

فرش های پلی پروپیلن – یکی از کاربردی ترین گزینه ها برای محصولات فرش. از نظر هزینه ارزان، از نظر مراقبت عجیب و غریب نیست، به راحتی تمیز می شود، در حالی که اشباع رنگ عالی را حفظ می کند.