استفاده از سنگ سیاه ساختمانی در نمای منازل باعث بالا رفتن قیمت خانه ها شد

همچنین نوعی از مواد تکمیل کننده مانند سنگ سیاه ساختمانی وجود دارد. به صورت کاشی یا آجر با سطح صاف یا کمی برجسته فروخته می شود. مانند هر سرامیک، چنین سنگی ضد آب است و اثرات رطوبت و بارش را به خوبی تحمل می کند.

اما این ماده برای افت دما کاملاً نامناسب است. از انبساط و انقباض مداوم تحت تأثیر گرما و سرما، سرامیک با ترک های کوچک پوشیده شده و به مرور زمان غیر قابل استفاده می شود.

از مزایای متریال می توان به قابلیت خوب انعکاس صداها اشاره کرد، به طوری که در خانه های خانه که با سنگ سرامیک اندود شده اند، آرام و آرام خواهد بود.

ساختن ساختمان با تقلید از آجرکاری “قلعه” به شما امکان می دهد یک سطح تزئینی ایجاد کنید که زیر دیوارهای قفل های قدیمی تلطیف شده است.

در عملکرد، اغلب از مواد طبیعی با ساختار نامنظم استفاده می شود، به شکلی که شبیه کاشی با اندازه های مختلف است.

سنگ

شکل کاشی ها مستطیلی است ، اما کاملاً صاف نیست ، علاوه بر این ، عناصر فردی می توانند از نظر اندازه تفاوت هایی داشته باشند که به 5-10 سانتی متر می رسد.

سنگ آهک، سنگ مرمر، تخته سنگ یا ماسه سنگ اغلب به عنوان ماده کاری استفاده می شود. از آنجایی که شکل جزئیات به طور مشروط مستطیلی است و لبه ها صاف هستند، سنگ ها بدون شکاف قابل توجه در کنار هم قرار می گیرند.

اما در روند کشیدن، باید صبر و توانایی های خلاقانه خود را نشان دهید، عناصری با اندازه های مختلف انتخاب کنید و آنها را به طور هماهنگ با یکدیگر ترکیب کنید.

شایان ذکر است که چنین کاری برای همه مناسب نیست، بنابراین کسانی که به مهارت های خود اطمینان ندارند باید به فکر جذب استادان آموزش دیده ویژه به این روند باشند.

سبک و ظاهر نما تا حد زیادی به متریال روکش انتخابی بستگی دارد یونی است، اما خواص تزئینی سنگ تکمیل همه نیست. هیچ جزء مهم کمتری در هنگام اتمام خانه روشی برای گذاشتن سنگ روی سطح دیوار است.