استفاده از ساعت سامسونگ اکتیو 2 به عنوان دستگاه اکوی قلب در درمانگاه ها

در طول جنگ جهانی اول، ساعت سامسونگ اکتیو 2 تا حد زیادی جایگزین ساعت‌های جیبی شدند و در بین افسران محبوب شدند. اول از همه، ساعت یک چیز ارزشمند است که باید از آن محافظت شود. و از آنجایی که دست راست ما فعال تر است، خطر آسیب دیدن ساعت بیشتر از دست چپ است.

هنگام کار، اقدامات اصلی در 90٪ افراد با دست راست انجام می شود. در آن روزها همه ساعت‌ها زخمی در دست داشتند و سر پیچ در سمت راست قرار داشت که برای راست دست‌ها راحت بود. علاوه بر این، بستن طناب با دست راست نیز راحت تر از دست چپ بود.

یکی از دلایل به نفع پوشیدن ساعت در دست چپ این واقعیت است که ساعتی که مهر و موم تاج ندارد برای استفاده روزمره به اندازه کافی محافظت می شود موقعیت معمولی دست: برس در پایین.

با توجه به اینکه اکثر ساعت‌ها برای استفاده در دست چپ (یعنی تاج به پایین) طراحی شده‌اند، حتی یک بارندگی شدید نیز ساعت ضد پاشش مچ دست را تهدید نمی‌کند.

با چنین استدلال های قوی به نفع پوشیدن ساعت در دست چپ، استدلال هایی به نفع ساعت راست وجود دارد.

ساعت

دلیل اصلی توسط یک فرد مشهور (برای من) که ساعتی را در دست راست خود می‌بندد، ایجاد شد. ولادیمیر پوتین. وقتی از او پرسیدند که چرا روی دست راستش ساعت می‌بندد، پاسخ داد که تاج ساعت در دست چپش به دستش می‌ساید.

همه چیز ساده است …. به نظر می رسد …. پوتین به نظر ساده می رسد؟ ساعتش را دیدم، تاج کوچک است و نمی تواند چیزی را مالش دهد. او چیزی را از ما پنهان می کند …

بر اساس سیستم مراقبه باستانی چینی “فوکوری”، در هر دو دست منطقه ای به نام کان-کو وجود دارد که سه نقطه مهم انرژی را که مسئول سلامت همه موجودات هستند .

کان، گوان و چی ترکیب می کند. آنها یکی پس از دیگری، در سمت چپ و راست دست (هنگام نگاه به کف دست)، از انگشت پایین قرار دارند.

و با ضربان (با فشار سبک و عمیق) این نقاط است که می توانید از وضعیت روده، ریه، کبد، کلیه، مثانه، قلب مطلع شوید. شفا دهندگان چینی بر این باورند که راز سلامتی انسان در منطقه کون کو پنهان شده است. وقتی «ضربه‌های» روی دست‌ها با همان قدرت می‌زنند، انسان قدرت، قدرت و رضایت دارد.