از پالتو بارانی با پوست گرگ برای مبارزه استفاده می کنند

زمستان در راه است و دمای سردتر به این معنی است که مانتوها و روسری‌های ما را از مکان‌های استراحت تابستانی‌شان درآورده‌اند و بار دیگر به خوبی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

اما اگر پدر و مادری در بریتانیا هستید، بهتر است قبل از اینکه بچه‌هایتان را با پالتو بارانی زمستانی مورد علاقه‌شان به مدرسه بفرستید، کمی فکر کنید امسال، برخی از پوشاک با نام تجاری در تلاش برای مبارزه با نابرابری درآمد ممنوع شده است.

اصلاح فقر در بریتانیا بسیار رایج است، زیرا معلمان نگران این هستند که دانش‌آموزان کم‌درآمد با انگ اجتماعی بیش از حد از سوی همسالان خود در مدارس دولتی مواجه شوند.

بسیاری می ترسند که این انگ باعث شود کودکان بیش از حد به وضعیت مالی خانواده خود مشغول شوند پالتو پوست سمور و عملکرد آنها در کلاس درس را مختل کند اگرچه تا کنون، تأثیر این امر بر آموزش و پرورش به نظر می رسد حدس و گمان باشد.

او به من گفت که خانواده‌ام توانایی خرید گیره‌هایی را که همه بازیکنان دیگر داشتند، نداشتند پالتو پوست بنابراین بزرگ‌ترها فکر می‌کردند کفش‌های معمولی و بسیار فرسوده‌ام را برای عکس بپوشانند تا کسی نبیند.

پدرم در شرایط فقیرانه‌ای بزرگ شد که من هرگز مجبور نبودم آن‌ها را تجربه کنم اما ناتوانی خانواده او در تهیه کفش های بیسبال، در حالی که در آن زمان شرم آور بود، او را تشویق کرد تا هر کاری که می تواند برای فراهم کردن زندگی بهتر برای فرزندان آینده خود انجام دهد.

آن عکس روی پالتو پوست گرگ ما نشسته بود تا به پدرم یادآوری کند که چقدر پیش آمده است او به جای اینکه به خاطر همه چیزهایی که در کودکی به آنها دسترسی نداشت، دلخور باشد یا به بهشت نفرین کند، این را در اولویت قرار داد که به من و خواهر و برادرم زندگی بسیار بهتری نسبت به او بدهد.

من بسیار شک دارم که اگر بزرگسالان مسئول استفاده از کفش های گران قیمت در زمین را غیرقانونی می کردند، همین درس گرفته می شد.

  • منابع:
    1. School Bans Designer Coats in Order to ‘Poverty Proof’ Campus
  • تبلیغات: 
  1. 10 روش کارآفرینی بر اساس کسب و کار خود
  2. جنگ بر سر آب نزدیک تر از همیشه!
  3. جراحی های عجیب و غریب گوش
  4. کنجدی که در جهان معروف شد!