آجر لفتون تبریز باعث افزایش دما در مناطق سردسیری خواهد شد

برای تکمیل خانه های آجری، گزینه های مختلفی مانند آجر لفتون تبریز وجود دارد. اما باید بگویم که جنبه منفی ساختمان آجری نیاز به استفاده از هرگونه مصالحی برای تکمیل خانه های آجری در نظر گرفته می شود.

با این حال، در مقایسه با تمام مزایای خانه های آجری، این تفاوت ظریف چندان مهم نیست. با این حال، نباید فراموش کنیم که به دلیل ملات سیمانی، که دیوارها در هنگام تزئین با آن پوشانده می شوند.

یک خانه آجری حدود یک سوم گرمای خود را از دست می دهد، زیرا سیمان یک مصالح ساختمانی با رسانایی حرارتی بالا است. اما به لطف مواد عایق مخصوص، هنوز هم می توان از این میزان از دست دادن گرما در خانه جلوگیری کرد.

مزیت آجر، که بسیار نامطلوب است، اما وجود دارد، رطوبت سنجی آن است. با توجه به اینکه آجر مانند اسفنج به سرعت از رطوبت اشباع می شود، خانه باید به خوبی گرم شود تا دیوارها خیلی مرطوب نباشند و سرما و رطوبت جمع نشود.

آجر

خانه های آجری برای اسکان موقت مناسب نیستند. اگر یک خانه آجری برای مدتی گرم نشده باشد، پس از بازگشت به آن احساس می کنید در زیرزمین هستید سرد و مرطوب.

گرم کردن چاه یک خانه آجری بیش از یک روز طول می کشد. وقتی زمان رفتن فرا برسد، هوا گرم خواهد بود. برای جلوگیری از این امر، یا باید دائماً در چنین خانه ای زندگی کنید یا به طور خودکار گرما را حفظ کنید.

همانطور که قبلا ذکر شد، آجرها آتش نمی گیرند، اما با وجود این، آتش می تواند آسیب بسیار قابل توجهی به آنها وارد کند. پس از آتش سوزی، آجر بیش از شصت درصد استحکام خود را از دست می دهد، یعنی بسیار سست می شود.

عیب ساخت خانه های آجری این است که با توجه به جرم زیاد دیوارها برای چنین خانه هایی لازم است پایه بسیار محکمی برای عمق انجماد خاک تهیه شود.

معایب آجرکاری در درجه اول با تلاش دیوارهای بنایی مرتبط است، به این معنی که، با وجود ارزان بودن نسبی مواد اولیه، آجرکاری، به هر حال، ارزان نیست.

علاوه بر این، سنگ تراشی آجری شامل استفاده از فناوری های به اصطلاح مرطوب است و این مستلزم محدودیت های آب و هوایی است. در هنگام یخبندان شدید یا باران های شدید، ساخت و ساز باید به حالت تعلیق درآید، که باعث افزایش زمان و در نتیجه هزینه های بالای ساخت و ساز می شود.